iDeal lukt niet

Bij diverse (2) gebruikers lukt de iDeal betaling wel, maar komt het tegoed niet zichtbaar in de app. Ik heb de gebruikers ook al verwijderd en opnieuw aangemaakt. Bij één van deze gebruikers lukte het de eerste keer wel en na nieuwe upload niet meer.

Rene, wij hebben in het begin eenzelfde situatie gehad. We zaten toen nog niet in een reguliere check, zodat de iDeal betalingen niet direct gekoppeld werden aan de gebruiker. Nadat Peter dit ingesteld had, hebben we hierna geen problemen meer gehad.

Even wachten op Peter dus, komt vast goed.

dank je, ik wacht af

Vervelend dat het niet goed lukt, maar iets meer info zou fijn zijn @Rene.

Wat handig was geweest zijn de transactie-ids van de Mollie-betalingen, de platformen die gebruikt werden, of er ook errors waren, wat er precies gebeurde en de id’s van de gebruikers waarbij het niet lukte.

Als de flow niet helemaal wordt afgemaakt, komt het tegoed niet goed in de app terecht. Jullie gaan nu mee in de uurlijkse check, zodat opwaarderingen alsnog worden verwerkt. Als het goed is, klopt het weer helemaal. Ik de verwijdering van gebruiker 8315 en 7069 ongedaan gemaakt, anders kan het tegoed niet verwerkt worden, dus die zijn nu dubbel. Ik raad aan ze te verwijderen nadat ze hun tegoed hebben verbruikt. Bij samenvoegen gaat het tegoed niet mee.