In Agenda zie ik geen data meer

Gisteren heb ik aanpassingen gedaan in het CSV bestand.
Echter, ik zie nu helemaal geen data meer in het agenda item.
Als ik de link open, ziet het er naar mij idee goed uit.
Wanneer ik de link ververs, via de admin tool, dan wordt ook keurig aangegeven dat het goed is bijgewerkt.

Maar uiteindelijk niet met gewenst resultaar.

Dan lijkt het er toch op dat je aanpassing ergens voor een probleem zorgt. Heb je alleen aan de inhoud gezeten, of ook aan headers of data?

Je kunt in Google sheets weer terug naar de versie van gister, en die opnieuw inlezen. Gaat dat goed, check de verschillenā€¦ Succes.

@Marcel het verversen staat los van of de data goed is. Als ik de data bekijk zie ik:
Datum,Time,Label,

Zoals je kunt zien in het voorbeeld moet het zijn:
date,time,label

Daarnaast is de datum in dit formaat:
7-1-2018

Terwijl het zou moeten zijn:
2018-01-07

Wellicht zijn er meer dingen, maar dit viel mij op. Met @voorstad zijn suggesties red je het ook, goede tip voor de volgende keer. :slight_smile:

Bedankt voor de tips.
De labels waren idd niet correct.
Het werkt weer.

Na het lezen van alle documentatie en het volgen van alle tips krijg ik https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTsmkaBdQ49aN3bN3SwU9gsarHzFfqVnxl9AniBht27uv34ApZOIBkXcJ5pfjdNGlFupo8G2LrjKe15/pub?gid=0&single=true&output=csv
niet gepubliceerd. wat kan ik nog meer fout doen?

Als ik jouw url gebruik werkt dat gewoon in de demo op https://demo.chrch.org/app/ @RikusH

  • Heb je de goede soort verbinding aangemaakt?
  • Heb je de verbinding ververst door op āŸ² te klikken?
  • Je ziet de activiteiten alleen in de app en als je ingelogd bent, is dat gelukt?
  • Op de homepagina kun je een ā€˜pull to refreshā€™ doen om alle data opnieuw op te halen
  • In en uitloggen in de app.

Ben er even verder ingedoken, de verbinding lijkt niet goed ververst. Deze headings zijn nu nog bekend:

Zondagen,dienst,Voorganger,Organist,muzikanten,Bijzonderheden,eventueel thema,,dienst2,Voorganger2,Organist2,muzikanten,Bijzonderheden2,eventueel thema

Zou dus of even proberen te verversen. Als dat niet werkt, verwijderen en opnieuw toevoegen en verversen. Als het bij mijn werkt, zou het bij jou ook goed moeten gaan. Google heeft nog wel eens wat vertraging in het publiceren van de wijzigingen, dus een klein beetje geduld is soms wel nodig. Of de wijzigingen zijn doorgevoerd kun je zien door het bestandje even te downloaden met je browser en openen.

Het verversen deed 't 'm.
Dank Peter.

Het ververs teken wel gezien maar nog niet gebruikt.

Normaal gesproken draait er 's nachts een run die alles ververst. Wanneer je test, kun je dit alvast zelf doen met de āŸ² buttonā€¦

Je hebt ook het voorbeeld rooster van ons gezien?

Dar zag ik ja, onze agenda werkte pas nadat date, time en label hetzelfde format hadden als die van jullie.

1 like

Onze iPhone tester meldt dat wanneer hij een agenda item opent niet terug kan, het menu verdwijnt.
Dat is op Android ook zo maar daar is het niet zo erg omdat Android een back knop heeft.
Bij de App in een browser gaat het wel goed.

Kun je aangeven wat je precies bedoelt met ā€œmenu verdwijntā€. Voor zover ik het zie, staat er linksboven de knop ā€œsluitenā€. Hiermee kom je weer terug in het agenda overzicht. Daarvoor hoef ik niet perse de Android back button te gebruiken.
Ik heb onze iOS gebruikers hier ook niet overal gehoordā€¦

sorry voor de late reactie maar ik heb nog geen contact kunnen krijgen met onze iPhone tester.
we hebben het blauw wat blauwer gemaakt (#0000FF)

Onze iPhone tester meld dat het nu goed gaat.