[Opgelost] Agenda plaatsen mislukt

De agenda koppelen is volgens gebruiksaanwijzing gelukt, alleen nog niet zichtbaar in app.
De Chrch App agenda voorbeeld is gebruikt, de eerste drie kolommen zijn zoals voorbeeld is opgesteld.
Alle stappen gevolgd zoals in document "aan de slag"staat beschreven.
Welke stap doe ik niet goed? Wat moet ik nog in admin aanklikken om zichtbaar te krijgen in app?
groetjes Ingeborg

31-1-2019 moet zijn 2019-01-31

Dus YYYY-MM-DD

Kijk anders even hier:

Aangepast, maar is niet het probleem blijkbaar.
Heb ook alle dat van 6-1 / 22-1 eruit gehaald, zat hem ook hier niet in.

Gebruikt. Vraagje…de derde kolom staat tekst label met daaronder voornaam, achterbaan, plaats.
Ik heb in deze kolom onze naam activiteit geplaatst. Zou het daarin zitten??
Moet in de derde kolom de plaats worden, dus wat mijn agenda betreft het kerkgebouw

@Kerk_Hekelingen Ingeborg, ik zou je willen aanraden om dit stap voor stap aan te pakken. Ten eerste, wil je een uitgebreide agenda, pak dan mijn voorbeeld, verander de datums (in hetzelfde formaat) naar de toekomst (dus 2019, want 2017 zie je zeker niet meer in de app :wink: ) en lees 'm zo in. Als dat werkt, pas je een tab aan. Lees 'm weer in en kijk of het werkt. En zo stap voor stap verder. Zodra het niet meer werkt, weet je wat je veranderd hebt, en kun je in Google Drive een versie terug en het werkt weer :-).

Ik ga het nogmaals proberen :thinking: ik gebruik je voorbeeld en uiteraard ben ik wel bezig met 2019
Ik kom terug als het gelukt is of nog steeds probleem niet duidelijk is.

2019-2-1 moet zijn 2019-02-01

Dat is volgens mij allemaal reeds aangepast. Zit nog een beetje te dubben wat ik nu in kolom drie ga zetten.
Maar ik ben kolom voor kolom opnieuw aan het invullen

heb je echt 2019-02-01 (inclusief de nullen)?

Jazeker, inclusief de nullen en jaartal-maand-dag

Kolom 3 is een label. In mijn voorbeeld wordt bedoelt met “voornaam, achternaam, plaats” dat er bijvoorbeeld “Pieter Puk Nijmegen” komt te staan (wij zetten degene die voorgaat in de dienst in het label), maar het kan ook “Ochtenddienst 1 januari” of “Vesperdienst” of wat dan ook zijn. Het is gewoon een tekstuele omschrijving van het agenda item.

En begin anders heel simpel. Met niks meer dan dit:
image

En kijk eerst of dit lukt…

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een stukje online gekregen:smiley: nu verder aanvullen

1 like

Bedankt voor alle support. Het werkt en staat in app. Ik vermoed dat het hem uiteindelijk heeft gezeten in het woord label (kolom 3) wat ik had gewijzigd in activiteit. En ik gebruikte een ander lettertype. Maar het werkt nu. Opgelost dus.

Het werkt, zat in kolom 3 label en ws in lettertype. Bedankt voor meedenken

Ander lettertype lijkt me sterk. Wanneer je de label 'label" echter in iets anders veranderd (al is het maar in hoofdletters), gaat het niet vliegen, de eerste 3 headers “date, time en label” mag je niet veranderen, anders gaat het mis.

Nog 1 vraag voor nu v.w.b. de agenda. Kan er in de toekomst een eind tijd aan toegevoegd worden? Wij vonden het in oude app erg prettig werken dat in agenda te lezen was hoe lang een activiteit duurt

Nog 1 vraag voor nu v.w.b. de agenda. Kan er in de toekomst een eind tijd aan toegevoegd worden? Wij vonden het in oude app erg prettig werken dat in agenda te lezen was hoe lang een activiteit duurt

Dat zou je voor nu ook eenvoudig zo kunnen oplossen:

Het staat dan als tekst in je agenda, bij de details. Maar dan staat het er in ieder geval bij :slight_smile:

Het is in ieder geval iets. En het werkt. Top

1 like