Misschien is het wel leuk om een overzicht te hebben wie er allemaal met de chrch app werken of bezig zijn om het te implementeren. Ik doe een poging voor een overzicht.
Wanneer jullie mij de missende gegevens doorgeven, voeg ik het toe!
|pilot | live |agenda|smoelen|collecte|kanalen|gebruikers
Noorderkerk Amsterdam | | 2016| x | x | x | x |
Nieuwe kerk Utrecht |08-2016|10-2016| x | x | x | x | 250
ngk · nijmegen |06-2017|09-2017| x | x | x | x | 183
Grote Kerk Hilversum | | 2017| x | x | | x |
Rijnwaarde NGK Leidsche Rijn| | | x | x | x | x | 134
Ichthuskerk Soest | |11-2017| x | x | x | x | 90
NGK Culemborg | | | | | | |
Oudekerk gemeente Amsterdam | | | | | | |
GKv Assen - Peelo | 2018| | x | x | x | x |
CG de Rots Middelharnis | | | | | | |
De Fontein Apeldoorn | | | | | | |
CGK Onstwedde | 2018| | x | x | - | x |
GKv de Opgang Hoogeveen | 2018| | x | x | x | x |
.....
Die is naar ik meen alleen toegankelijk voor deelnemers. Het lijkt me gezien de informatie die er beschikbaar wordt gesteld wenselijk die niet publiek toegankelijk te maken.
Onze gemeente (Soest) staat er nog niet in zie ik. Ik zit er vooral mee dat de informatie niet van nut is om publiek te delen. Dus prima om het intern voor communicatie met andere actieve gebruikers te delen, maar dan wel in de afgeschermde omgeving. Anders ons er liever uitlaten inderdaad. Info zoals wat wij met de App doen, kanalen, collecten, aantal leden, etc, hoeven wat ons betreft niet op het net.
@hans ik zie eerlijk gezegd niet waarom dit in het afgeschermde ledendeel moet. Het lijkt me juist goed voor potentiele chrch gebruikers om een idee te hebben over het gebruik van de app. Ik zal jullie kerk uit het lijstje laten.
Gkv ‘De Opgang’ live sinds sept. 2018, gebruiken alle mogelijkheden met 266 geregistreerde accounts (ook kinderen zonder eigen inlogmogelijkheid) en de laatste week 220 actieve gebruikers.
Hervormde Gemeente Waddinxveen (wijk Zuid) gebruikt de app sinds 2018 (volledig). De andere drie wijken gebruiken de app nu ook voornamelijk voor de collecten.