Wie is er allemaal actief met chrch?

Misschien is het wel leuk om een overzicht te hebben wie er allemaal met de chrch app werken of bezig zijn om het te implementeren. Ik doe een poging voor een overzicht.
Wanneer jullie mij de missende gegevens doorgeven, voeg ik het toe!

                               |pilot  | live  |agenda|smoelen|collecte|kanalen|gebruikers
   Noorderkerk Amsterdam       |       |   2016|   x  |   x   |   x    |   x   |
   Nieuwe kerk Utrecht         |08-2016|10-2016|   x  |   x   |   x    |   x   |  250
   ngk · nijmegen              |06-2017|09-2017|   x  |   x   |   x    |   x   |  183
   Grote Kerk Hilversum        |       |   2017|   x  |   x   |        |   x   |
   Rijnwaarde NGK Leidsche Rijn|       |       |   x  |   x   |   x    |   x   |  134
   Ichthuskerk Soest           |       |11-2017|   x  |   x   |   x    |   x   |   90
   NGK Culemborg               |       |       |      |       |        |       |
   Oudekerk gemeente Amsterdam |       |       |      |       |        |       |
   GKv Assen - Peelo           |   2018|       |   x  |   x   |   x    |   x   | 
   CG de Rots Middelharnis     |       |       |      |       |        |       |
   De Fontein Apeldoorn        |       |       |      |       |        |       |
   CGK Onstwedde               |   2018|       |   x  |   x   |   -    |   x   |
   GKv de Opgang Hoogeveen     |   2018|       |   x  |   x   |   x    |   x   |
   .....

GKv Assen Peelo: status pilot voor alle functionaliteiten

1 like

RijnWaarde (NGK Leidsche Rijn) is ook actief gebruiker. We gebruiken alle onderdelen. 134 actieve gebruikers.

Kan dit topic verplaatst worden naar het aangeslotenkerken gedeelte?

@hans Vanwaar je verzoek?

Die is naar ik meen alleen toegankelijk voor deelnemers. Het lijkt me gezien de informatie die er beschikbaar wordt gesteld wenselijk die niet publiek toegankelijk te maken.

@hans Kun je me aangeven welke informatie dat is?

(Wanneer jullie niet in dit overzicht willen staan, haal ik jullie eruit hoor)

Onze gemeente (Soest) staat er nog niet in zie ik. Ik zit er vooral mee dat de informatie niet van nut is om publiek te delen. Dus prima om het intern voor communicatie met andere actieve gebruikers te delen, maar dan wel in de afgeschermde omgeving. Anders ons er liever uitlaten inderdaad. Info zoals wat wij met de App doen, kanalen, collecten, aantal leden, etc, hoeven wat ons betreft niet op het net.

CGK Onstwedde
pilot, agenda, smoelen, kanalen

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: ervaringen met de stabiliteit erg wisselend

@hans ik zie eerlijk gezegd niet waarom dit in het afgeschermde ledendeel moet. Het lijkt me juist goed voor potentiele chrch gebruikers om een idee te hebben over het gebruik van de app. Ik zal jullie kerk uit het lijstje laten.

(…)

@hans bedankt voor je PB. Ik heb jullie aan het overzicht toegevoegd!

GKv Hoogeveen is ook bezig met pilot voor alles. We worden optimistischer.

Onze kerkraad wil graag weten hoeveel kerken er nu gebruik maken van Chrch en hoeveel actieve gebruikers er zijn? Kunnen jullie een update geven?

Gkv ‘De Opgang’ live sinds sept. 2018, gebruiken alle mogelijkheden met 266 geregistreerde accounts (ook kinderen zonder eigen inlogmogelijkheid) en de laatste week 220 actieve gebruikers.

1 like

Hervormde Gemeente Waddinxveen (wijk Zuid) gebruikt de app sinds 2018 (volledig). De andere drie wijken gebruiken de app nu ook voornamelijk voor de collecten.

1 like